نکات مهم در هنگام پشتیبانی

کاربران محترم قبل از ارسال تیکت لطفا به موارد زیر توجه کنند:
  • در هنگام ارسال تیکت حتما فارسی تایپ کنید و قبل از ارسال متن یکبار آنرا به دقت بخوانید.
  • این سیستم مخصوص مشتریان و کسانی که از ما سرویس های پریمیوم میگیرند میباشد.
  • لطفا گروه کاری دقیقی نسبت به کار خود انتخاب کنید و تیکت را در بخش خود ایجاد کنید.
  • از ارسال چند باره یک تیکت خودداری کنید.
  • به مدیران و اپراتورهای پاسخگو احترام بگذارید.
  • کاربرانی که از سرویس های رایگان استفاده میکنند در انجمن موضوع ایجاد کنند.
  • لطفا شماره تلفن همراه خود را درهنگام عضویت واردکنید تا وضعیت تیکت شما برایتان ارسال شود.
  • در تیکت ثبت سفارش مشکلاتتان را مطرح  نکنید.
  • یک تیکت برای مطرح کردن مشکلات ایجاد کنید و تمام مشکلات را در آن تیکت مطرح کنید.
  • هر مشکل را در یک تیکت جداگانه مطرح نکنید
  • متن را به صورت کامل در یک تیکت بنویسید و از نوشتن هر بخش از متن در یک تیکت خودداری کنید
  • مدت زمان پاسخگویی ممکن است تا 48 ساعت زمان ببرد پس لطفا شکیبا باشید
  • در صورت رفع شدن مشکل تیکتی ارسال نکنید و فقط تیکت را ببندید
  • عنوان درستی برای تیکت انتخاب کنید
  • در صورتی که تیکت بسته شد از ارسال مجدد تیکتی جدید با آن موضوع خودداری کنید
  • در تیکتها حتما آدرس سایت و اسکریپتی که خریداری کردید را ارسال کنید
در هنگام ارسال تیکت برای اپراتورها پیامک ارسال میشود پس نیازی به اسپم نیست. در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ داده خواهد شد بعد از پاسخ دادن به سوال شما برای شما پیامک و ایمیل ارسال میشود.
امیدواریم پشتیبانی خوبی را با رعایت قوانین برای شما انجام دهیم.

ابتدا باید در عضو یا وارد شوید.